Khamis, 30 Januari 2014

Feeling

Hai.This about my feeling.Alin,kenapa kau tak boleh stop thinking about him.Why.Aku nak stop fikir pasal dia,tapi hati aku still sebak,nak nangis teringat pasal dia..Kenangan aku dengan dia buat aku sedih..His not mine anymore.I want him back.Kenapa semua  ni jadi lagi.I hope his the last one.Kekal sampai kawen.Kenapa dia tak pertahankan hubungan ni..Kenapa. Hafiz aku sayang kau,kenapa kau buat aku macam ni.Aku still jealous bila tengok dia dengan pompuan lain.I just wanna cry.Tak habes lagi sedih pasal hafiz,then dapat lagi dugaan,my result.This time i really need him.Ya Allah,panjangkanlah jodoh aku dengan dia.Aku benci perasaan sedih macam ni.Penat nangis,dia tetap nak tinggalkan aku..His the best thing in my life.Happy aku dengan dia tak lama.Even tak sampai sebulan.Dia suruh aku move on..No,cakap senang,cuba kau dalam situasi aku.Aku sedar yang act aku memang sayangkan dia,buktinya,aku sedih sangat bila benda ni jadi..Hati macam tak boleh terima semua ni.Dia macam paksa aku terima semua ni. I cant Hafiz..Aku tak boleh.My birthday gift.Aku still ingat cara kau cakap, " this is my early gift for you,would you be my girlfriend?"...You know what i felt that time,happy,happy sangat.Hadiah hari jadi paling beharga buta aku.And paling aku happy,kau sambut my birthday planning w my housemate prank aku.Ya Allah,itu impian aku selama ni..Its like a dream.My dream come true.Dia buat aku sayangkan dia day by day.But now,semuanya tinggal kenangan.Lost.Everytime i remember you,i'm smiling.When i can get my happiness with you again sayang? When you said "I ada je ni sayang".But now? Still remember the first time we talk.First time you call me.Our first date.I cant stand with this feeling anymore.Hati berharap sangat you will be back to me.Hati macam tolak air mata keluar.Tahan Alin.Simpan rindu tu.hm.Sumpah rasa nak jerit,jerit lepaskan semuanya.Nak sangat.Aku dah penat nak nangis.Hafiz,all i want,is us.I trust you,i love you,miss you.I'm happy with you.Tak sanggup nak tengok you leave me.I cant accept this.I wish i can hug you and cry.I miss the way you treat me.Like you always said to me,YOU'RE THE BEST THING IN MY LIFE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan