Jumaat, 31 Januari 2014

Why

Idk kenapa dengan aku.Hati rasa rindu sangat kat dia.Rasa nak jerit.jerit sepuas puasnya.kenapa dengan aku sebenarnya ya allah.aku betul betul sayangkan dia rasanya.tak sanggup hilang dia.ya,aku memang sayangkan dia.sangat.I want him back.i'm broken.Hurt.Kenapa dia buat aku macam ni.jujur aku cakap,aku rasa dalam banyak banyak bf yang aku ada dulu,dia yang paling aku rasa appreciate aku.i mean yang serious relationship.Act aku anggap relay aku dengan dia serious.Until both of us get married.But he left me.Sakit.sangat.tak sampai hati nak benci dia.ya allah,kenapa benda ni jadi.aku tak sanggup.hati rasa terlampau rindukan dia.nak nangis,air mata dah tak leh keluar.ya allah,berikan aku kekuatan.penatlah.seriously rasa nak jerit..tak pon,nak jumpa hafiz sekarang,peluk dia.if i can picture what i feel now,entah gambar apa yang terlukis.hmm.the way he treat me,make me feel like i'm the happiest girl in the world.I love him.a lot.harap sangat dia jodoh aku.Amin. Sayang,i dont know how to explain to you,i really happy with you,i wish you'll back to me.happy us.i really hope that you trust yourself,dont let yourself down.i know you really miss me.but you try to deny.please sayang,i want us back.like you always said to me,you're the best thing happened to me.my happiness.you try to make me happy,your effort.Hafiz,i love you,Please come back to me.i miss everything about you,kept thinking about you.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan